Nollning

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering, men vårt internet har inte funkat som det ska.. så jag har inte haft någon chans att uppdatera. Jag tänkte iallafall berätta om nollningen som var i fredags.
   Det började med att jag kom tjugo minuter senare än alla andra, jättekul! Men så blir det lätt när man måste hem och sen tillbaka. När jag kom iallafall blev jag uppmött av en trea och vi gick ner på någon gräsfält. Direkt fick jag en tshirt dom målade och skrev på, dom tuperade håret rikligt och sprayade med rosa färg i det. Vi fick även två rosa streck på varje kind och rosa läppstift. Det var hur trevligt som helst och vi körde lite lekar - stoppa ner huvudet i en hink med vatten och försöka få upp en sliskigt flipperdelfin utan händerna, inte alls det lättaste kan jag lova! ;D Efter hinken skulle vi vidare till ettfat med mjöl i botten, sen sockerbitar och sen sprutgrädde på toppen, självklart skulle vi ta upp sockerbiten med munnen. Det va lagom kladdigt i ansiktet sen och det såg ut ungefär som alla skulle raka sig! Haha. Vi fick även springa ut i gräset på någon kulle och sen rulla tillbaka i gräset, ska bara tillägga att regnat stog som spö i marken, vi var helt nerdränkta i vatten och våra fina tröjor och hår smetades ut, dock inte lika roligt. Sen körde vi jag har aldrig, måste bara nämna att 'anonym' va skönast, " Jag har aldrig haft sex " Folk drack, sedan hör man hur någon spottar ut drickan igen och brister  "Men det har jag ju inte"! Då utbrast hela klassen i skratt! Efter vi vart på fältet gick vi vidare i ösregnet in till stan där vi sjöng de sånger vi lärde oss på fältet. Vi blev även stannade av polisen, men inga problem där inte. :) Visselpipan hade stor betydelse för kvällen, när dom blåste en gång va det vi som fick sätta oss på knä och buga för treorna, vi fick även skriva att HV3FR var bäst. Två signaler var det vår sång på tur, vet inte om jag vågar skriva den här, så det får förbli en hemlighet. På tre visslingar skulle vi krypa runt och sjunga en låt om HVFR " HVFR vi är dom man älskar, vi är snyggastsexigast och bäst. Om alla skulle va som oss skulle hela livet va en fest, Ljunkan ljunkan ljunkan ljunkan ljunkan ljunkan ljunkan ljunkan ljunkan ljunkan ljunkan ljunkan ljuuuuunka," och om och om igen.  Melodin va " Heja bamse, starkast är vår bamse, han är lika snäll som han är stark ".  Det blev även många fler så snuttar, även fast vi va dygnsura, snyggast på stan (smink som rinner, hår som är slickat och blöta) så var vi tokglada! Det var en av dom bästa kvällarna i mitt liv, TACK HV1FR OCH HV3FR för en underbar kväll! Hoppas på en till nollning snart, utan regn och tråkigt väder!
  Igår va vi och firade Birgitta, GRATTIS igen!
Sedan blev det middag hos Axelsson's med kudd och trevligt sällskap, tacka för kvällen! '
   Nu ska jag nog lägga mig i solen lite, färgen är ju påväg bort! :/ Dagen till ära kommer
tillbringas med Malin! 

Pssst, hörde att en fågel viskade i mitt öra att bilder på mina verktyg kommer upp ikväll förhoppningsvis!

Loooove from C
  

Kommentarer
Postat av: bella

guuud det va så jävla kul ju :D

2009-08-23 @ 13:58:46
URL: http://isaabellamaria.blogg.se/
Postat av: vicke

vi kommer ha så jävla kul i klassen! :D älska hv1fr! <3

2009-08-23 @ 18:41:38
URL: http://svediin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det va ruggit roligt!

Och vår klass kommer äga, åh så kul vi kommer ha! :)

2009-08-23 @ 21:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0