Första advent!

Hej :)

Nu är det julkänsla på riktigt!
rdsvx


Min helg har varit underbar. Baby har varit här och förgyllt den. Nu är saknaden stor och det känns som mitt hjärta ska hoppa ur kroppen, jag är kär! Och mums vilken härlig känsla det är. Det var även den jobbigaste dagen i hela mitt liv i söndags när han åkte hem, smärta och tårar!  Nu är det bara att besegra saknaden och tänka positivt som gäller! :D

Jag är nästan helt frisk nu iallfall! :)
Förkyld och lite småont i halsen bara, men det känns ändå bra att slippa ligga hemma. Så nu är det skola som gäller - bara 13 skoldagar kvar, helt galet!

Nu har jag inte mycket mer att skriva, måste plugga - buhu!

Love, C

Kommentarer
Postat av: Diana

Fin banner!:)

2009-12-05 @ 22:38:05
URL: http://prinsesssan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0