Besökare!

Åh så kul det är att besökarantalet bara ökar och ökar :)

Någon som har städtips som gör städningen lättare och roligare?
Här hemma är det svinkallt och jag har ingen motivation alls till att börja städa!
Några städtips från mig (dock fungerar dom inte för tillfället) :
# Tänd doftljus
# Börja på ett ställe - jag föredrar golvet.
# Börja med kläder (om det är det som ligger på golvet)
# Gör färdigt ett ställe innan du börjar på ett nytt! Annars blir det lätt rörigt.

Jag kom även på mig själv nu. Visst är musik alltid trevligt - men lyssnar man från datorn lockar den mer än städningen och man blir lätt fast. Ett bevis är detta inlägg, usch så tråkigt det är att städa!
Jag tror jag ska börja skriva en önskelista till julafton i väntan på snön!




Love, C

Kommentarer
Postat av: Johanna H

haha, videon är ju för ful!

Din blogg däremot, hur fin som helst. Har en känsla av att jag kommer fortsätta läsa!

2009-11-01 @ 21:38:50
URL: http://johanny.devote.se
Postat av: Anonym

Städtips !! - släng inte kläderna på golvet. Lägg det som ska i tvätten i tvättkorgen, häng in de som ska in i garderoben, plocka alltid upp och lägg undan saker o ting när du inte använder dom/det. Lovar att det funkaqr å du slipper leta efter saker som hamnat underst på golver å på bänken.

Hasselbacks-potatis - så stavas det. Namnet kommer från restaurang Hasselbacken i Stockholm.

Kram på dej

Birgitta

2009-11-02 @ 13:34:57
Postat av: Anonym

Jag är en av de "dagliga". Tack för att du inte glömmer oss trogna läsare.

Birgitta

2009-11-02 @ 13:37:55
Postat av: Birgitta

Jag är en av de "dagliga". Tack för att du inte glömmer oss trogna läsare.

Birgitta

2009-11-02 @ 13:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0