Godmorgon

Godmorgon läsare!

Om någon mer kollar på körslaget måste ni väl hålla med om att Stefan borde åkt istället för Amy igår? Blev nästan lika besviken som när Andreas Lundstedt åkte, han som va så bra! Fast har man inte röstat ska man egentligen inte klaga så jag ska väl vara tyst! ;D

Igår skulle jag egentligen ha börjat med mamma och pappas julklapp men jag blev mer sugen på julkort så det blev två stycken istället! Så ovanligt att jag bestämmer mig för en sak och gör en annan menar jag, haha!

Nu sitter jag här och har precis tagit bort nagellacket och ska måla på något nytt, får se om det blir något roligt eller enfärgat:) Är det någon som har förslag på roliga eller häftiga naglar ? Skriv gärna så publicerar ja dom här på bloggen :)

Idag är en dag jag behöver komma ut och göra något - tänkte höra med Jennifer om hon vill träffas en stund :) Visst är det skönt med lov men vad seg man blir om man inte hittar på något om dagarna! Skulle gärna haft sommarlov nu och ha avklarat ettan. Så kul är det inte i skolan nu efter lovet när vi vet att vi från halv elva till halv sex ska sitta och nöta in teori om blandningar! Dock är det nödvändigt - men HV1FR rekomenderar att dela upp det! Saknar att klippa också :/ Känns som det va sjukt länge sen och som man har tappat en del, får nog läsa igenom dom olika klippsätten någon dag här i veckan :)

Om internet funkar skriver jag mer ikväll och då kommer även rekomendation av shampoo! Checka in då med :)

Love, C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0