Klipp!

Hej! :)

Jag ogillar starkt bloggen idag! Jag satt i skolan och skrev ett jättelångt inlägg - datorn sa error! Här om dagen skrev jag ett inlägg här hemma och det går inte publicera - blir trött på det!

Iallafall så klippte jag Jessica idag, och jag är nöjd! Skärde in hennes lugg, vilket jag aldrig gjort förr men det blev jättebra! :) Frågan är när Jacky vågar sig på en klippning? Haha!

Jag har inte tid att skriva mer nu för nu är det massa plugg, men jag återkommer imorgon, ska nog även träffa Beccabus då - hoppas på det bästa!

Godnatt på er, <3

Kommentarer
Postat av: jacky

aZÅ snart så ska du få klippa mig jag vågar tror mig asså haha puss på dig pullan one love <3

2009-11-03 @ 21:20:14
URL: http://jackyjacky.blogg.se/
Postat av: B1 :) <3

haha tyckte lite synd om dig när du kämpat med din text;) och speciellt då du skrivit om mig och b3 också :( haha

men bara så du vet så ska inte gloslistan för en hårprodukt vara klar imrgon vi ska få hjälp av henne först ;)



Puss puss och hoppas du blir frisk gumman <3

2009-11-05 @ 14:24:08
Postat av: Anonym

haha tyckte lite synd om dig när du kämpat med din text;) och speciellt då du skrivit om mig och b3 också :( haha

men bara så du vet så ska inte gloslistan för en hårprodukt vara klar imrgon vi ska få hjälp av henne först ;)



Puss puss och hoppas du blir frisk gumman <3

2009-11-05 @ 14:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0