Konstig känsla.

Hej!

Jag har inte så mycket att skriva just nu, jag sitter här i skolan med Frida och väntar på att vi ska börja :)

Måste berätta vad som hände igår.
Vi va barnvakt och kollade på en film som handlade om att dom dödade barnvakter och hon fick samtal av en främling hela tiden. Tror den hette The strange call. Sen sitter vi barnvakt åt Milan och min telefon ringer, dock va det bara Anna men hjärtat dunkade hårt då! På natten drömde jag att min syster va barnvakt och blev skjuten.. när jag vaknade fattade jag inte att jag bara hade drömt - vilket man brukar när man vaknar. Så jag va tvungen att ringa mamma och höra om hon levde när jag inte fick tag på henne och visst gjorde hon det. Även fast jag visste att hon levde hade jag en jättekonstig känsla i kroppen och det kändes som hon va död.. På kvällen fick jag iallafall prata med henne och jag höll på att börja gråta. Det låter nog helt sjukt, men ni som känner mig vet att jag brukar drömma konstiga drömmar, haha! ;D

Idag ska vi repetera två klippsätt och jag hoppas vi får klippa en hel del, har saknat det! :)


Slänger in en bild på efterlängtade vovven, voff voff!
dfv<adf

Love, C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0