Snart är det första advent och julmusiken är på full rulle!




Jag har snöat in på ett par jullåtar, på tal om jul fick jag till det ganska bra! ;D
Mina favoriter just nu:
All I want for christmas is you (den ni kan lyssna på ovanför)
I may be winter outside
Last christmas
Julen är här
En stjärna lyser så klart
Barn och stjärnor
Närjuldagsmorgon glimmar
- den är ju bara för fin när barnen kommer in och sjunger.

Julkänslan kommer mer och mer och jag längtar tills man sitter på julafton är är full av energi som ett litet barn! Den känslan känns det som jag aldrig kommer komma ifrån, haha.

Nu ska jag sova och förbereda mig på sprutan, håll tummarna!

Love, C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0