YES!

Hej sötnosar! :)
Idag tänkte jag stanna hemma från skolan när jag vaknade - min kropp strejkade verkligen. Men jag tog mig i kragen och gick upp ändå vilket jag tyckte va riktigt duktigt gjort! Väl i skolan kom det fram att två tvåor behövde hårmodell så jag och Ida gick glatt ner dit. Mitt hår va verkligen i behov av en klippning - det känns jättebra nu! :) Dock blev det liiite kort, men vafasen, en månad = en cm!

Igår när jag kom hem så möttes jag av världens finaste överraskning.
Mitt rum har varit riktigt stökigt en längre tid och jag har inte haft ork att göra någonting åt det, men igår när jag kom hem hade mamma städat - verkligen en grovstädning. Vikt alla mina kläder, lagt in dom, dammsugit, torkat av och dammat. Det var så underbart att jag inte kunde sluta le. Nu är det bara ny säng som saknas så kommer mitt rum vara på topp!

Och snart är det julafton, jullov, nyår och ny termin! :D

När internet på min dator börjar fungera igen så kommer förmodligen bilder läggas in på exempelvis olika klippningar :)


Love, C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0