Back again!

Hej!
Har lite dåligt samvete för jag inte skött bloggen som jag lovade och när man får höra att det finns dom som går ini bloggen vare dag för att kolla om det har kommit något nytt inlägg får jag verkligen skuldkänslor!
Jag mår inte så bra, därmed har jag inte haft någon ork till bloggen. All press och stress från i nian har kommit tillbaka - och ett lov gör inte att det försvinner! Inte alls, för det sitter så himla långt inne i själen. Jag måste iallafall ta igenom mig det här så jag kan bli en bra frisör sen!

Tårar, tårar och tårar säger jag bara.
Sen i söndags har jag haft min systers hund här, Peppar. En söt liten 10veckors Chihuahua och toypudel. Men nu har han åkt ifrån mig, och tårarna gick inte hålla tillbaka. Hur mycket bit och rivsår han än gjort på mig så är han lika söt ändå. Nu känns det som jag blivit moster åt Peppar.

Nu är mamma och pappa iväg och ska hämta en tax vi ska vara hundvakt åt, Hasta tror jag hon hette. Känns inte alls kul.. Peppar har sprungit iväg med strumpor i munnen från mitt golv hela veckan så nu blir det städning!


dfv<adf

En bild på sötaste Peppar får avsluta inlägget.

Puss, C


Kommentarer
Postat av: Martina

åhh så söt hund! :)



Sv: det blir aldirg som man vill.. :(

2009-10-30 @ 16:15:39
URL: http://martinaschenstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt hund

2009-10-30 @ 23:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0