Sooool!

Nu är jag äntligen inne och kan skriva igen.
Jag har inte kommit in på blogg.se överhuvudtaget så jag har därför inte kunnat skriva.

Nu är påsklovet slut och min sista APUvecka börjar imorgon. Skönt att inte behöva komma tillbaka direkt till skolan efter ett lov! :)

Helgen har jag i stort sett spenderat med Millepille, me love that boy.
I fredags åkte jag även in till Linköping för att träffa älskling innan han åkte hem till skåne i en timme, mycket välbehövligt!

Vilket sammanfattat inlägg det blev men har inte alls tid nu - ska städa innan jag färgar håret.

Får se om jag hinner med ett till inlägg och får hålla tummara för att bloggen vill sammarbeta!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Emma

börja blogga på devote.se istället :D puss<3

2010-04-16 @ 09:52:33
URL: http://mymilkshake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0