Femtio kronor!

Hej på er alla glada, sura, ledsna, arga, trötta, kära och tuffa! Och såklart alla andra också.

Innan pappa åkte sa vi att om jag har städat färdigt innan han kommer hem så vinner jag, kommer han hem innan jag hade städat färdigt skulle han vinna. Så nu är min pappa 50 kronor fattigare och jag rikare! :D (eller när han kommer hem).

Rummet är städat, väskan är packad och sängen är nybäddad. Allt på 45 minuter? Snacka om att jag ville vinna, haha! :D Nu mår jag väl lite sämre igen, värktabletten börjar förmodligen gå ur och sådär, bara kämpa! :) Ska plocka ögonbrynen, ta mig en dusch och lägga ansiktsmask! :)

C iiao ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

<3

2010-08-29 @ 06:08:05
URL: http://mymilkshake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0