I don't miss a thing!

Helt natural, tänkte bjuda på en sån bild, inte många bloggare som gör har jag märkt!:)
ksks
Oh no, i really don't miss a thing!
Inte i nuet, inte från dagarna som gått, och jag känner att jag mår så underbart bra nu! :D
Jag har gjort mig av med nästan alla människor som fått mig att bara må dåligt och voila, resultatet är glädje!


Idag tittade jag på film med efterlängtade Beccy :* En barndomsvän som alltid finns där, himla härligt!:) Det blev Linas kvällsbok, en film man aldrig tröttnar på. Men jag måste säga att jag satt och skämdes för hur Lina agerade osv, har aldrig känt så förut när jag sett den filmen, haha.

Efter det blev jag hembjuden på mat till Kim och klippte även honom :) Det var nog den godaste köttfärssåsen jag nånsin ätit, med kantareller och västerbottenost i, mums!:)
Nu sitter jag här och ska ta en liten promenix med Maddiie snart, gud vad jag saknat den bruden! Även att vi inte varit borta alls lång tid från varandra så blir saknaden enormt mycket större eftersom att man i princip lever med varandra på tivolit, man umgås hela tiden förutom när man jobbar och sover.


Kommentarer
Postat av: birgitta pantzar johansson

Du menar väl "helt naturell" ?

Birgitta

2010-08-03 @ 08:28:01
Postat av: Cornelia

svar Birgitta: Nej, blandade in lite engelska! ;D

2010-08-03 @ 16:51:07
URL: http://anniefilippa.blogg.se/
Postat av: Moja

NICE SITE WELL DONE

2011-01-18 @ 10:00:47
URL: http://moja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0