Klipp klipp klipp

Bra dag!!

Började klockan nio på salongen imorse, fram tills lunch tittade jag mest när andra klippte, permanenta och färga och städade och tvättade lite. Halv ett kom mamma ner och vi gick och åt lunch tillsammans, riktigt mysigt :) Efter det börjar jag rulla mammas hår (på spolar) och sen halv fyra kom Anna. Klippte av henne håret och gjorde en riktig förändring! Hon blev nöjd och då är jag nöjd! Klippte även Linda och hon blev också kanonnöjd vilket gör mig riktigt stolt! :)

Nu kommer jag somna gott, kommer nog tyvärr bli såna här inlägg :/
Frågestund kommer komma inom kort, så tänk ut något ni undrar över eller vill veta om mig, att utbilda sig till frisör, något tips till ditt hår etc. I princip vad som helst :)

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0