Stress stress stress!

Nu är nog packningen ganska så klar iaf, eller jag hoppas iaf det! Ska snart gå igenom den :)

Förövrigt börjar jag få ont i mitt finger, det jag klämde. Efter klämskadan fick jag en "boll" inne i fingret som vägrar gå bort och den gör ruggigt ont när man trycker på den. Kanske inte konstigt eftersom det va en kraftig klämskada? Aja, får hoppas det går över snart iaf :)




Imorgon klockan 11 går bilen från Madde's place så jag åker väl hemifrån ca halv elva, hur ska jag komma upp? :O Det får helt enkelt lösa sig, för jag läääängtar! Och en timme och 34 minuter senare är vi framme :)

Nu måste jag fixa det sista med packning och städning så det ända som behöver göras imorgon är dusch!

C iiao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0