tidenrusariväg

Kollade lite i min blogg precis, och idag är det ett år sen den skapades! Jag kommer ihåg den dagen och hur ivrig jag var på att få komma igång och skriva. Kollade även igenom hur jag skrev och hur engagerad jag var, nu är det mest om min vardag. Det kommer nog bli mycket nu i början av skolan när det inte är så mycket läxor och allting blir "nytt" igen :) kan ju säga att mitt schema suger stenhårt!!

 
shemmma

Det syntes visst inte så bra.
Måndag: 8.10 - 16.45
Tisdag: 8 - 17 (dock kommer jag jobba 9-18 ist)
Onsdag: 8.30 - 17
Torsdag: 8 - 15 - 17
Fredag: 9.30 - 16.30

Jag förstår inte när jag ska hinna med all utöver skolan som motionera, läxor, duscha, städa, äta och sova? Känner att jag behöver hitta en bra rutin nu!:)

Ska till affären och ladda mobilen nu och träffa Issa en liten stund.

C iiao ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår inte hur du kommer orka gå nästan till 5-6 varje dag:S Ärligt talat jag skulle dö! Ska kolla mitt schema jag också hoppas det ä mer chill puss:)

2010-08-15 @ 22:00:16
URL: http://anabomba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0