Tjulululu!

Hur kan man skratta så mycket när jag svarar i telefon? :)

ddd

Idag vaknade jag upp av att jag blev kittlad under fötterna, inte varje dag om man säger så. Vi tog oss en slappardag och såg på film, barnen ville se på barnfilm i Sanders rum så då såg vi på The List. Mycket värd-att-sefilm :) Igårkväll kollade vi även på Snabba cash, och jag måste säga att det på sätt och vis va en av dom mer hemska filmer jag sett, i alla fall slutet.

Imorgon ska jag förmodligen åka till Kim och umgås lite med han och pappa, haha vad fel det lät att säga att man ska umgås med sin pappa? Aja, vi träffas ju knappt längre. Förresten va han riktigt gullig förut

Jag: Vi går ut en stund
Pappa: När kommer du hem? Senast halv elva?
Jag: Haha ellerhur, klockan är tio över tio
Pappa: Du kan ju ta en bild och hänga där på väggen (Pekar på en vägg i hallen) så jag inte glömmer hur du ser ut och blir rädd för att du är en främling när du kommer hem rätt som det är.

Ja ni, vad mer ska man säga? Är som ni vet TRÖTT på Motala, så jag tror jag flyttar till ett annat land snart, som ni kan läsa i tidigare inlägg.

Nu ska jag ligga och chattra i telefon en stund innan jag somnar, ha det bra :)

C iiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0