Väderkänslig.

Så vad gör man?
Jo - jag sitter i soffan med myskläder(=mjukisbyxor och tjocktröja) och en fet, och i vanliga fall varm, pläd. Men idag värmer den inte alls känns det som. Jag fryser så förbannat. Hela dagen har varit konstig, när jag gick till bussen imorse kände jag mig inte alls bra och så sov jag hela bussresan vilket jag heller aldrig brukar göra. På hemresan fick jag världens panik för värmen. Det bara kom, och pang! Jag hade lust att slita av mig kläderna.

Känner hur orken försvinner mer och mer ju mer jag tänker på hur mitt rum ser ut och att jag måste packa ikväll, åhå!

Ne, jag ska avsluta med något bra!
Tänker på mitt och Alexandras projektarbete, det kommer bli så underbart great om det går som vi vill! Positivt :)

Kan ge er en liten ledtråd:



C iiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0