Happy to have my family!

Jag är så otroligt tacksam för att jag har min familj!
Jag tror inte det är många som uppskattar det, men tänk om man skulle bli lämnad på gatan och få bygga upp ekonomi och allt sånt själv. Hur många skulle klara sig..?

Jag är extra glad för att min pappa är just min pappa!
Han är så otroligt bra och han ställer alltid upp.
För att vi ska kunna bo som vi gör och ha det bra jobbar han extremt mycket. Tack och lov har han skurit ner lite på det nu. Förut va det tidningskörning på natten, tingsrätten på dagen, kuriren på helgerna, dela ut reklam och va kontaktperson. Utpå det spelade han trummor i ett band och fick ändå ihop sina dagar, veckor och månader. Det är sällan han gör saker och ting före att ställa upp. Han försöker alltid vara till hands och gillar att hjälpa människor. Här om dagen klippte han in mitt löshår eftersom ingen annan kunde eller hade tid och jag s¨gärna ville ha det gjort. Det kallar jag verkligen att ställa upp! Och så kan han det mesta. Allt från att laga mat till att laga golv och väggar.
Min pappa är min förebild och
jag är så jävla stolt över honom!


I love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0