Kommentarer

Jag älskar gulliga och seriösa läsare.

Till mitt förra inlägg fick jag en kommentar:



Dinmamma

Ser ut som du gått upp tio



 
Det finns människor som är elaka, otrevliga och har dåligt självkänsla och måste trycka ner andra. Jag tror på det sistnämnda i det här fallet! Allvarligt, den du nu är. Hur kan man säga så till en människa? Själv tar jag inte åt mig speciellt mycket för jag vet att det inte är sant! Men tänk om den här kommentaren skulle komma till en människa som är större än mig och mår jättedåligt på grund av sin vikt/hur h*n ser ut. Då skulle säkert "dinmamma" vara jätteglad för att ha sårat en människa, gjort ett djupt sår i dens hjärta och fått den att må ännu sämre!

Jag vet att det syns på mig att jag gått ner i vikt, får positiva reaktioner varje dag och blir överöst med fina komplimanger som får mig att växa som människa! Till er som vill bryta ner mig - try!

Blev inte alls det inlägget jag tänkte att jag skulle skriva när jag loggade in, men det här är ändå en viktig fråga för mig!

Tycker ni att det är rätt att trycka ner andra människor? 

Jag säger bara : tänk er för vad ni säger och till vem! Ett skämt kan såra även den människa man inte tror skulle ta åt sig :)

Kommentarer
Postat av: Emma

du är vacker och stark och jätteduktig, men det visste du redan bästa :) <3

2010-12-25 @ 23:56:52
URL: http://nolitas.blogg.se/
Postat av: Martina

det är bra cornelia lyssna inte! :) du vet att det inte är sant gumman<3

2010-12-26 @ 00:34:34
URL: http://martinaschenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0