Make up

Idag började vi med Make up i skolan! Jätteroligt :)

Bussen imorse tog en och en halv timme, påväg hem åkte först chauffören innan en gammal farbror hade satt sig. Han stod och höll sig i ett säte för livet, såg det ut som. Tre busshållplatser senare glömmer han plocka upp folk som skulle med bussen, mitt i allt börjar han tuta och sen på stationen i Motala stänger han dörrarna och börjar åka innan den här farbrorn och en annan dam kommit av bussen. Så jag skrek i och bad honom stanna. Är såååå jäkla trött på vissa busschaufförer, de som inte tar hänsyn till äldre människor. De har inte samma balans som vi har, och jag tycker det är svårt att stå kvar när bussen åker iväg? Stackars dom äldre.. :(

Nog om det, jag ska titta på ett avsnitt av våra bästa år och sen får vi se vad som händer, är ju hemma otroligt tidigt för en gång skull! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0