Ny vecka - nya tag

Nu är det måndag. Måndag,måndag,måndag.
Ska ge mig av till skolan vid kvart i elva. Börjar kvart i ett idag, gött!

Måste säga att det känns jättekonstigt att äta frukost igen. Åt precis en macka. MUMS! Bröd har aldrig uppskattats såhär mycket. Idag blir det ändå en shake till lunch eftersom jag inte hinner äta i skolan och så simning på det!

Såg även att jag har gått ner 2 hekto sen i fredags! Trodde jag skulle ha gått upp i alla fall ett halvt eftersom jag äter alla mål med riktig mat nu (och har ätit lite godis i helgen, hihi). En överraskning såhär på morgonkvisten! :D Och min träningsvecka börjar med simning, gött!

Nu måste jag fixa iordning mig, för i skolan väntar svenska, samhäll och idrott på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0