Onsdag

Usch vad jobbigt det är att gå upp på mornarna nu.. Tur att det är lov om två dagar! Mer klarar jag inte av.

Idag körde vi på festmake :) Sotade ögonen på Alex med en mörklila-brun skugga, brun-beiga läppar och brun rouge. Och attans så snyggt det blev - om jag får säga det själv! Ganska extremt, och inte så jättekul tyckte väl hon när hon kom på att hon skulle på stan efteråt. Haha!

Jag kom hem från skolan och åt sallad och kyckling direkt, sen la jag mig i soffan och somnade. ÄNTLIGEN! Hoppas bara jag kan somna ikväll nu..  Ska i alla fall ta mig en dusch nu, och raka benen! Ska bli så skönt - brukar inte göra det på vintern om inget speciellt inträffar (Simhallen i måndags blev ett undantag, oooops. Hej håriga ben!) men jag känner ändå för det. Jag känner mig mycket fräshare :)

Luddigt inlägg kanske? Är för trött för o läsa igenom.. Bild kommer kanske senare.
Hoppar även träningen idag - jag är alldeles för rädd för att bli otrött! Ajjabajja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0