Praktik!

Sitter och skrattar just nu. Min dag har varit asbra, kaotisk och tröttsam!


Det började med att jag försov mig, eller jag va för trött på att orka gå upp helt enkelt. Kom i alla fall iväg till praktiken i tid. Vid 10 kom min första kund, både hon och jag blev nöjda så det va jättekul! Tog lunch med Matilda och gick till med eller utan. Det första jag ser är Eleonor och Robin som också tog en mysig lunch så jag går fram och sätter händerna i sidan på Eleonor, blev hon rädd? Jag kommer faktiskt inte ihåg. Haha!
Klockan 2 kom min nästa kund, farmor! Vi finslipade lite på hennes frisyr - som kommer växa fram inom ett par månader. Haha! Ett projekt :)

Nu på kvällen blev det paketleken inne hos grannen! Jag tänkte : Skönt! En lugn stund såhär efter en fartfylld dag. Men icke, där va det tre barn och fullt hus, haha! Jag kom i alla fall hem med tre paket - en ljuslykta typ, manikyrset och några chokladpraliner typ. Blev ändå ganska nöjd!:)



För en gång skull är jag fixad, vilket ändå inte syns på denna bild.
Håret: Tuperat, fäst överhåret baktill med tre hårnålar.
Ansikte: Mascara, brun o beige ögonskugga o mycket rouge (inte överdrivet)
Kläder: Svarta leggins, brunt linne, beige tröja och ihopsydd halsduk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0