Time to sleep

Ska lägga mig i sängen nu, för imorgon blir det Linköping!:)

Ska köpa ett hölster som jag ska få i julklapp och sen ska jag även försöka hitta sista julklapparna. Och om jag tänker efter är det faktiskt bara till min syster. Jag som har haft sån himla stress för det där med julklapparna i år, haha!

Imorgon visar jag även bild på min och mammas snöänglar vi gjorde när vi va ute och gick med Peppar. Eller gick? Vi joggade mesta dels. Haha det måste sett roligt ut. Där kommer jag och mamma joggandes, i snön och med hund i kopplet!

Nu säger jag i alla fall hejdå.

Dobranoc ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie Källman

Hoppas du har haft en fin måndag! :)

Kram

2010-12-20 @ 17:12:51
URL: http://mellliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0