Bloggen växer!

Hej :)

Det är så himla kul att kolla statistiken på bloggen och se hur allt fler går in och läser varje dag, Ni gör mig glad! :) Att få kommentarer från gulliga tjejer runt om i Sverige är också roligt, min blogg är inte längre den bloggen som bara mina vänner läser vilket är otroligt kul! :)

Idag blev jag väckt tusen gånger som vanligt, varför lyckas man alltid somna om? Och usch så trött jag va när jag vaknade, blev alldeles för lite sömn inatt. När jag kom upp gjorde jag iordning frukost och blev så fruktansvärt sugen på vatten, jag tog med mig mina två mackor och ett stort glad vatten och gick in till tvn och kollade på ett avsnitt av 'våra bästa år'. Någon mer som följer det? Så sjukt seg serie egentligen, men har man en gång fastnat är det svårt att missa ett avsnitt, haha!
   Jag och mamma åkte ner till stan efter det. Fick ett par nya skor, dock inte för snygga men riktigt varma och mysiga. Den kalla vintern tar kol på mig. Köpte även smink och nagellack från H&Ms egna märke som dom hade 50% på, riktigt nice! :) Ett par nya leggins och mascara blev också inhandlat.
 
Måste nämna att första let's dance programmet hade hög standard, roligt att se folk som kan dansa redan från första programmet :)

sdg


Nu ska vi iväg och hämta pappa på jobbet och sen är det sömn på schemat!

corneliablomma

Kommentarer
Postat av: jjoseeefiin

sv: låter mysigt :)

jag har bara varit hos min gudsyster hihi :)

2010-01-08 @ 23:03:22
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/
Postat av: jjoseeefiin

sv: haha jaa :)

vad händer imorgon hos dig då?

KRAM

2010-01-09 @ 00:05:35
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/
Postat av: jolene

ja men eller hur!

2010-01-09 @ 00:36:47
URL: http://fashionologiq.blogg.se/
Postat av: Anonym

visa skorna? :D

Let´s dance är fan nästan det bästa programmet som kommits på ^^ alltid kul att se faktiskt

2010-01-09 @ 09:22:46
Postat av: jjoseeefiin

sv: jag ska strax hoppa in i duschen :D

sedan sova hihi :)

2010-01-09 @ 23:31:42
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

anonym: Let's dance är riktigt bra :)

Ska se om jag hittar någon bild :D

2010-01-10 @ 14:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0