God fortsättning!

Godmorgon :)
Jag gick precis upp ur sängen och sitter fortfarande med ögonen i kors, haha! Igår kunde jag verkligen inte somna, var hur pig som helst. Vid halv fyra kom i alla fall Johnblund även till mig.
   Igår åkte vi bil nästan hela dagen känns det som, har varit nere i Helsingborg över nyår hos min syster och hennes sambo. Vi har även hjälpt dom att renovera sin nya lägenhet och den kommer bli så jäkla snygg! Gissa vem som är enormt sugen på att flytta? Inte jag ne, nej nej inte alls! ;D Jag längtar tills det är dags att flytta hemifrån, få sitt eget och börja sköta sitt eget liv - bli vuxen! Dock dröjer det nog till studenten..

Det här med nyårslöften har jag bara tyckt varit konstigt för nästan alla bryter dom ändå, inklusive jag. Förra året sket jag i det men i år har jag faktiskt skrivit åtta stycken som är rimliga! Inte "gå ner tio kilo till maj" som man nästan alltid bryter utan mina nyårlöften är

# Tvätta bort sminket, iallafall foundation, rouge och puder.
# Gå upp i tid så jaghinner borsta tänderna på morgonen.
# Smörja kroppen varannan dag minst
# Sluta bita på naglarna.
# Hålla ordning.
# Sköta skolan.
# Vara en bra flickvän.
# Hålla v.v.
och under tiden jag skrev kom jag på ett till
# Uppdatera bloggen oftare!

I onsdags, dagen innan nyårsafton gjorde jag nagelförlängning på tal om naglar. Det blev vita tippar med ett snyggt skimrande silverglitter som "rinner" ner från ena hörnet av nageln. Jättefina och jättenöjd!

Tog en snabb bild med camen så ni får se, dock syns inte glittret så bra :)
fd<

Nu ska jag äta frukost och sen kila iväg till Apoteket. Tycker det är konstigt att man inte kan få ut rabaterade recept i andra städer ifall man är bortrest. Detta blir dagens diss.



corneliablomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0