Sjukstuga!

Näääästan frisk! Med betoning på nästan dock. :(
Ikväll ska iallafall jag ge mig ut i den kyliga men friska luften för första gången sen i torsdags, det behövs kan jag lova! Frågade Jennifer om hon ville följa med och söt som hon är så hänger hon med :)

Idag ska jag väl försöka städa mitt rum, har börjat lite och nu ser det någorlunda ut vid datorn :)
Längtar tills vi tar ner det här jäkla "barbordet" och 120sängen flyttar in i mitt rum, mums <3

Att spara pengar till en ny dator har inte gått alls bra! Så länge pengarna är på kortet och jag är omedveten om att dom finns där är det inga problem men så fort dom hamnar i plånboken tar dom slut, och vad går alla pengar till? Jag har ingen aning utan en dag är dom bara slut, huhu.

Nu ska jag fortsätta städa, ska lägga in två av låtarna som spelas för fullt i min blogg i nästa städpaus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0