skriva-av-mig-inlägg

Jo, jag är ganska nere i skiten nu som ni kanske har förstått. Och denna kväll har inte slutat alls bra så nu blir det avskrivning direkt från hjärtat!

Jag tror jag håller på att bli tokig?
Som sagt - jag är trött på att vara sjuk och tårarna kommer automatiskt.
Jag vill för en gång skull bara frisk! Men jag orkar inte kämpa emot min egen kropp längre, det tar för mycket på mina krafter. Jag kan inte längre vara så stark jag egentligen vill. Jag måste gå in i mig själv - vila upp mig och försöka få ordning på mitt liv nu. Har ni några förslag på vad jag ska göra? Jag ska iallfall vila upp mig ordentligt nu och när jag känner att jag mår bra igen ska jag ta tag i träningen, skolan och vardagsrutinerna igen för just nu funkar ingenting som det ska..

Och jag kan säga er att jag längtar så himla mycket efter att få träna - gymma! Har aldrig kännt mig i så stort behov av det som nu, när jag inte kan göra det.

Så vad har jag gjort idag?
Jag har legat i soffan hela dagen och haft "våra bästa år" maraton!
Sen kom mamma hem och vi kollade på a cinderella story och sen åt vi god mat, let's dance bjds kvällen också på och mina fyra favoriter höll ledningen :) Sen kollade jag och pappa på " Min stora feta grekiska resa". Dock somnade han efter typ tjugo minuter så jag fick se den själv, men den va väl hyfsat bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0