Trött

Idag har inget speciellt hänt, fick tillbaka alla prov från terminen som varit och det har gått bra. Vg rakt igenom förutom ett prov om atomer och joner osv, jag är stolt! :) VG ++ och MVG på klipprov också, wihoo!
  Imorgon skak jag ställa upp som modell till en tjej i klassen som ska göra permanentprov, så imorgon blir det permanent! :)

Mitt godnattprogram (Paradise hotel) laggar som fan så det blev inget ikväll, tummen ner! Blev ett väldigt kokrt inlägg eftersom min kropp strejkar, blä!
   Imorgon vid tre kommer faster Anna som ska bli klippt inför måndag då även hon ska bli lockig och sitta modell åt mig på permanentprovet :) Halv sju kommer min baby till Motala. Jag hoppas han går med på att kolla på Let's dance, annars får han göra det ändå, haha!(a)

Ne nu måste jag sova - ännu en dag i skolan väntar imorgon.
Vem sa att man är utvilad efter lov? Jag behöver meeeeer lov!

Godnatt gullungar!<3


Kommentarer
Postat av: Emma

det är dans haha :D har du inte sett det på reklamen? :) Det är typ en dvd som man kollar på och gör som dom, förstår du? :D haha fi fan vad jobbigt det är, men det är skitkul och man får asbra träning :)

2010-01-14 @ 22:49:53
URL: http://alifestory.devote.se
Postat av: Emma

åh du är så duktig :D

2010-01-17 @ 02:06:38
URL: http://alifestory.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0