00:07

Ujujuj, idag ändrades planerna heeelt. Jag tänkte ta en lugn hemma dag men det blev allt annat än det :)

Jag mötte Isabelle runt sextiden och vi satte oss på vår vanliga plats - under regntaket på en bänk på skolgården här på Väster, jo och där satt vi och pratade skit och om hur mycket vi saknade allt, uh! Efter att ha suttit där i fyra(!!!!!!!!!) timmar så begav vi oss till Anastazija och pratade ytterligare massa skit, haha! Väl hemma, kvart över elva så blev det massa mys med Hasta. En keligare hund får man leta efter, hon kommer och sätter sig i knät om man sitter ner och lägger huvudet mot bröstet, hon verkligen kramas, och ujjj så mysigt det är :) Nu ligger hon brevid mig och biter sig själv i tassen, sweet!asd

Förövrigt saknar jag alla mina fina vänner :( På bilden: Hanna och Johanna.

Nu ska vi krypa ner för imorgon väntar jobb och en dag med Isabelle!:)

puss och godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0