Barnvakt

Nu sitter jag och Jennifer ute hos Jacky med Milan och Michelle, hoppas på att dom somnar snart faktiskt :)

Det ända jag längtar till nu är tills på onsdag då jag åker iväg igen, dock bara tre-fyra dagar, men det är ju bättre än ingenting :D Är lite putt nu när alla säger hur fint det är där dom är nu, vill också vara där :( 10 meter från havet och en stor fin hamn precis brevid.

Nu ska vi nog ta en promenad med Milan i vagnen så han somnar snart, få lite lugn och ro här, tihihi.

Imorgon är tanken att Jennifer ska komma till mig vid nio för ännu mer sol och bad i poolen, lovely!

Citerat av Milan:
Jag: Milan, har du för stora byxor på dig?
Milan: Ja, jag måste ha det.

Haha, skön unge <3

ciiao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0