Hemma bra men?

Jag blir så trött, jag ÄR så trött på folk!
Jag stör mig enormt mycket på att folk inte kan handla normalt utan ska beté sig som dom knappt blivit byxmyndiga. Irritationen ligger i hjärnan och bara gnager och jag blir lite smådeprimerad. Jag är så trött på själva Motala, allting går bara runt runt runt här. Alla ryckten cirkulerar, men nästa gång man hör ett ryckte är det tusen resor värre än så man hörde första gången. Varför ska man hålla på att hitta på saker om varandra? Är det för att man ska verka bättre själv? Vem fasen är bättre om man hittar på något elakt om någon, det är bara brist på mognad i mina ögon. Varför inte låta människor göra som dom vill och leva sitt eget liv? En sak är om man lägger sig i för att man faktiskt bryr sig men för att man bara är nyfiken och vill kunna skvallra vidare? Hela världen har inte att göra med mitt privatliv!

Jag har lust att isolera mig för ett tag, jag orkar inte lyssna och veta längre! Jag vill kunna ägna mig åt mig själv. Det är det som är så skönt med att åka iväg och jobba:
- Man kan ägna sig åt sig själv
- Man får träffa folk
- Man får för det mesta trevligt bemötande av kunder
- Man lever livet och ser sig om
- Efter stängning sitter man ett gäng och pratar om hur dagen har varit
- Alla som arbetar ger än alltid ett leende och hälsar
- Man får bestämma själv

Jag ser bara fördelar med mitt arbete, det är klart att det är en helt annan grej när man står där och har ont i hela kroppen, då är det bara negativt och man vill gråta. Om ni kommer ihåg skrev jag ner massa negativa sidor med tivolit när jag kom hem - allt det är borta från huvudet nu och det ända jag tänker på är alla bra saker.
Det ska bli helt underbart skönt att åka iväg två veckor igen och det kommer från hjärtat!


tilovi





Kommentarer
Postat av: anastazija

Starka ord tjejen! Allt du har skrivit är så JÄVLA SANT! Jag finns för dig när du nte mår bra gumman. Kommer sakna dig, 2 veckor är mycket. Men du får ha så kul och hoppas du mår bättre där nere puss

2010-07-30 @ 18:07:41
URL: http://anabomba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0