Home sweet home!

Nu är jag hemma, och jag har faktiskt längtat!

dddd 
Visst är det sorgligt att åka ifrån alla underbara människor och den härliga stämningen, alla är som en liten familj på något sett, men denna helg har inte alls varit så rolig som sist:
- jag har varit sjuk sen jag började jobba
- Det har varit JÄTTEvarmt tre/fyra dagar
- igår regnade det fett mycket
- Jag satt och frös (tummen upp är att P kom som en räddare i nöden med kupévärmare)
- Det stank sulfat eller sulfit i hamnen (en blandning mellan kräks och ost och skinksås typ vilket gjorde att man fick kvällningar.)
- Det var väldigt stressigt då jag va som mest sjuk
- Ryggvärk!

Ja där har ni en sammanfattning, av det negativa iofs. Det finns även de bra grejerna men dom är för många för att skriva. Bland annat att jag fick träffa allt tivolifolk igen, blir så glad av dom!

Det första jag gjorde när jag kom hem va att ta en dusch, mmm så skönt! Man lär sig att uppskatta dom självklara grejerna när man är iväg sådär, för där är inte dusch och toa självklart utan i bästa fall finns det bajamajor.

Nu ska jag fixa mig, ska möta Isabelle och gå ut och gå med Hazta nu, det kommer bilder från helgen ikväll :)

C iiao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0