Åhå

Åh typsikt, skrev förre inlägget på bussen men internet dog och nu publicerades det, sorrrry.

Nu sitter jag iaf i soffan hos syster med Issa och min prins och lever livet, åh så underbart det är!
Denice spelar tvspel och jag och Issa dricker en drink (alkoholfri mami, hihi) ;D

Jag tittar på min sötnos nu, åh så söt han är! Mosters lilla älskling. Han tittar på mig med dom där söta valpögonen och hoppar till av massa ljud, mmmm.

Nu ska jag va social med sötnosarna, näsan rinner och halsen gör ont:( På tal om det! Inatt va en helvetesnatt, jag vaknade flera gånger, och måste ha haft feber. När jag är sjuk vaknar jag jämt på natten och inatt va jag tvungen att gå upp och blöta ansiktet med iskallt vatten för att kunna somna om, sängen va så varm och äcklig! :( Hatar att vara sjuk!

Imorgon blir det DANMARK!!!! :D:D:D:D

ciiiao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0