Landet!

Idag har det varit en härlig och mysig dag!

Imorse vaknade jag upp av mig själv och brevid mig låg underbara Milan och sussade gott, efter det så ville Milan inte att jag skulle gå coh då känner man sig omtyckt kan jag lova, det gillas verkligen. Efter det åkte jag ju som sagt till Skänninge och fick ett uppdrag direkt - att finraka Patrick. Jag va nervös och rädd för att skära honom med rakhyveln men det gick bra och inte ett ända sår! :D Sen blev det lite mer arbete. Efter det gick vi och hämtade Jill och Azora, ögonstenarna, för att smörja in dom med flugmedel osv. Måste säga att Azora är så himla gullig, och såå himla len! Dock är Jill vackrast. OHNO, kom på just i denna stund att jag inte tog NÅGRA som helst kort på hästarna, dåligt av mig att glömma!!!!

Nu är Kim här på besök och jag ska städa mitt rum, låter bra va? Imorgon hinner jag inte för då ska vi göra provuppsättning till ett bröllop:)

Ha en underbar kväll och njut av solen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0