Landet

Idag vaknade jag till och med före Milan, det har nog aldrig hänt förut förutom om man vaknar på natten! Det va ganska skönt, jag städade iordning lite och dukade fram frukost och sen vaknade lilleman efter en stund. För en liten stund sen lämnade jag Milan hos sin morfar men det tyckte inte Milan va så bra idé för han skulle pront hänga med mig hem, haha. Men med lite knep så funka det och nu ska jag snart gå ut till bussen för att bli upplockad av farmor och sen ut till faster i Skänninge. Ska titta på lilla fölisen Azora också, och kameran ska med så bilder kommer ikväll! :D

Nu: packning på schemat.

Ciiao♥

Kommentarer
Postat av: Balderidun

Very nice site. Well laid out.

2011-03-15 @ 21:05:00
URL: http://balderidun.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0