Sola och bada i piñacolada

Inte riktigt, men idag har vi varit nere på stranden vid havet. Det bjöds på trevligt sällskap och frukt i mängder, mmm underbart! Jag mår som en prinsessa här nere, I love it!

Förut bet Peppar mig i handen, dock va det inte hans fel men ändå, det gjorde riktigt ont! Tycker att den där oansvarige ägaren till två andra hundar kunde haft bättre pli på sina elle rkopplat dom! Okej, till händelsen så ni fattar  --> Vi låg utanför min systers gård och solade, spelade badminton och boll och hade allmänt trevligt. På vägen tillbaka så kom en dansk med en stor och en liten hund, Peppar som är så rädd för allt blev självklart ivrig och skällde. Det jag tycker är vääldigt fel är att hans hundar bara kom fram till Peppar och skulle hälsa, visst det va jättegulligt att hundarna ville hälsa och dom va ju snälla för dom gjorde ingenting, inte ens skällde. MEN ska man ha hundarna lösa ska dom f*n inte bara gå fram. Stackars lilla Peppar bara backade in mer och mer i en buske när dom gick emot honom, sen försökte jag få bort hundarna och då babblar dansken något liknande att dom är snälla, dom vill b ara hälsa. Jo men visst, det där är ett STORT irritationsmoment för mig just nu.

Tyvärr blir det inga bilder nu när jag inte är hemma, så ni får stå ut med en tråkig blogg :(

Ikväll ska vi äta tacos och myyysa, förhoppsningsvis sätter vi på Takida live idag igen, myyyysfaktor 100000. Imorgon halv elva bär det av och vi börjar jobba vid tolv, peeeeeeeengaaaar!

Ha det underbart, ciiao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0