Solbrillor och bakad potatis

Nu sitter jag här - igen. Himla mycket bloggande det blir idag;D

Jag fick, som vanligt, lite bråttom ner till Varamon. Tidsoptimist som jag är så tänkte jag att jag hinner läsa en blogg, fixa håret och klä på mig men icke, tiden rann iväg! Jag mötte upp mamma, pappa och deras två brukare vid minigolfbanan här i Motala, vi gick tillsammans ner till Vättershall (tror det stavas så) och beställde mat. Alla tog den enormt goda bakade potatisen som man måste prova om man har vägarna förbi Motala någon härlig sommarkväll. Vättershall ligger bara en liten gångbana bred bort från stranden, riktigt mysigt när solen håller på att gå neråt och reflekteras fint i vattnet. :) Självklart glömde jag kameran hemma!

Nu ska jag sätta mig en liten stund till i solen och sen ska jag sova tidigt idag, har blivit allt för sent dom senaste dagarna. Imorgon kommer femte eller sjätteklassare till oss och vi ska göra dom fina i håret, dom ska ha nobellmiddag på sin skola så det blir nog lite uppsättningar och annat kul imorgon, sen slutar vi runt elva, gött!

Ciiao ♥

Kommentarer
Postat av: Casandra

Jag går också första året =) Vart bort du någonstans?

2010-06-03 @ 20:32:40
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0