17.35

Min dag var tänkt att bli ägnad åt att klippa issa och sen plugga, men så blev det inte riktigt.
Halv två gick kjag och mötte Issa och sen klippte jag henne sen tog vi en liten promenad och på hemvägen gick jag förbi Jennifer så vi tog ytterligare en promenad. Hon hängde med mig hem sen och fick sina presenter och blev jätteglad, sånt är kul! :D

Så nu får jag sätta lite fart och börja plugga, jag har ju massor att göra!
Imorgon får jag ägna hela dagen åt att plugga och städa känner jag.

Idag ska jag försöka hinna så långt med fördjupningsarbetet på engelska som möjligt, och jag kommer lära mig sjukt mycket om Michael Jaksson! :)

fcv

Saknar dig syster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0