Åhå

Idag har det varit en bra dag trots allt! :)

Sara blev nöjd med klippningen och efter jag va färdig så promenerade jag hem :) På vägen hittade jag en Issa så vi snackade lite. Direkt när jag kom hem va det bara att byta om från sunkkläderna, släppa ner håret och fixa till det och slänga på lite smink innan det bar av till Daniel som fyller 15 år idag, Grattis :)

Nu har jag kommit hem och väntar på mat, spaghetti carbonara <3 muuuums säger jag bara.

Ne nu ska jag skriva färdigt det där arbetet om Michael Jackson, känner att det behövs.

PLUS att jag IDAG fick reda på att "min drömsalong" ska vara inne på fredag?! Jag har hela tiden varit inställd på 3:e Juni som det står på planeringen, men icke. Bara att planera om allting, Cornelia blev verkligen superglad!!!!!!!

Äh, nu får vi väl tänka positivt, Mattias och mina favorittjejer kommer ju iaf avsluta min vecka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0