Älskade måndag

Vilken underbar dag, nananana.
Jag och alex kom in till skolan vid halv elva vilket betyder sovmorgon! Jag och Lojvis drog slingor i hennes hår och plågade stackarn, haha! Men vill man bli fin så får man lida pin har jag alltd lärt mig:) Dock blev håret oranget så jag körde i mängder av silvershampo och efter fyra tvättar blev det bra, lite gult fortfarande men det får hon fixa till själv;D Vid ett drog vi på lunch för att sedan ta 13.35 bussen hem, riiktigt nice. Första måndagen vi slutar såhär tidigt tror jag nog :)

På bilden ser ni ett riktigt bra silverschampo, dock är det ganska dyrt men det är något jag rekommenderar!:)
edscx


Nu ska jag ta tag i mitt rum och få det fint, eller om jag lägger mig i soffan och kollar på våra bästa år? Svårt val.. haha, det blir det sistnämnda! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0