Borta bra men hemma bäst?

Idag stämmer det faktiskt! Det har varit riktigt kul i skolan. Det började med prov och sedan egen hårvård för halva klassen vilket inkluderade mig, så nu har jag latjat lite till med håret, och bild kommer senare :)

Jag tror även att min mamma har blivit tankeläsare! Fröken Edvardsson satt och sa potatismos på bussen och självklart blev jag supersugen - älskar potatismos! Sen ringer jag upp mamma och frågade vad hon ville när hon ringde förut och hon säger " Jag undrade bara om du ville ha potatismos eller potatissallad idag" UNDERBART! Så nu har vi precis ätit korvbollar och potatismos (a)

Nu ska jag duka ut och göra lite nytta :D

Kommentarer
Postat av: aleksandra

hahaha du ger dig inte med "fröken edvardsson" va ;)?

2010-05-12 @ 15:41:06
Postat av: Svar till Fröken Edvardsson

Never! :D

2010-05-12 @ 15:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0