Cupcake

eaf

Såhär ser jag ut nu, ja för det va ju det där med att bjuda på sig själv!;D

leakd

Jag har smörjt in ansiktet med en mask som heter Cupcake.
Denna är köpt på Lush, priset kommer jag dock inte ihåg. Den luktar mintchoklad och är för "oljig tonårshy" men jag tycker den passar precis liak bra till nomal/blandhy. Masken ska stå i kylen för att hålla bäst och när man applicerar känner man hur uppfriskande den är. Som en kylig fläkt som drar förbi, haha!
Jag kan verlkligen rekomendera den här ansiktsmasken, i alla fall för er med oljigare hy, den har en uttorkande effekt.


Nu ska jag skölja och sen duscha, sen blir det nog mys i sängen med Wallander!:)

Ciiao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0