En glad tjej!

Because tonight is gonna be a good night!
Jajuste, ikväll blir det massa mys med mina fina flickor Johanna, Hanna och Bella! Jag taggar redan nu och känner att kvällen kommer bli riiiiktigt bra, för vad kan gå fel med rätt sällskap? Sen övernattar jag i Linköping hos Bellis, kan nog inte bli mycket bättre!

Nu har jag precis duschat och sitter och tänker på lilla Jennifer som förmodligen sitter på flyget nu, hon har det bra hon - syrien i två veckor! Nu vill jag åka till turkiet men det får vänta till hösten! :)

Till er, mina läsare, ni gör min vardag mycket lättare! Alla söta kommentarer och så bra statistik får mig att le och en skön känsla i kroppen, Pussar till er!

Nu ska jag fixa mig, ska förmodligen ner en sväng till stan och köpa morsdag present, hoppsan!

Ha det underbart, har massor att skriva så blir nog fler uppdateringar i dag.
Ciiiao ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

du är en sån fin tjej! :D tack sötis <3

2010-05-28 @ 11:03:08
URL: http://mymilkshake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0