Ett stort tomt hål i hjärtat.

Just nu mår jag så himla skit man bara kan må.

-------------------------------------------------------

Nu är jag i alla fall inne på tredje sidan på mitt MJarbete, känner att 5 sidor inte kommer vara några som helst problem att få ihop - jag har bara skrivit om The Jackson 5 och hans familj än så länge.  Det finns så himla mycket fakta både på gott och ont, vad är sant och vad är rykten? Det blir nog ett intressant häfte till slut! ;D

Här är framsidan, tycker faktiskt den blev bra - ren och snygg!
dfgv

Nu ska jag återgå till pluggandet, mitt mål är tre sidor idag och det är snart klart. Sen ska jag lägga det åt sidan för idag och klippa till mammas frisyr lite. Sen ska vi beställa pizza och ha en mysig kväll - jag och mami <3. Eller jag ska äta kycklingrulle och mamma pizza! Känner att det kan behövas en dag som denna, men innan blir det en powerwalk!


ciiao beautiful <3

Kommentarer
Postat av: Emma

nya ringar : bara för att!! :D <3

2010-05-14 @ 22:51:36
URL: http://mymilkshake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0