Fullspäckad helg!

Hej å hå

Som sagt, det har varit en riktigt ullspäckad helg :)
I fredags klippte jag Pontus direkt efter skolan och det gick kanon (Y)
I går var det Ljunkan på stan vilket innebär att vi stog och stylade folk på stan. Det var dock ingen hitt då det regnade mycket och ingen kokm och ville bli stylad.. Sen när vi skulle hem hade det skett en olycka så bussen fick ta en omväg, väl hemma skulle jag platta mammas hår då jag bara kände - måste klippas! Så ja, jag tog fram saxen, klippte en riktigt snygg frisyr och stylade på femtio minuter, det ni! Ska hämta kameran och se om jag kan få över en bild :)

På kvällen sen så bar det av till Axelssons för mat och annat smått och gott :) Var dock tvungen att gå hemåt vid elvatiden för orken tog slut i kroppen och halsen värkte, så ett konstaterande var att Ljunkan på stan gjorde mig ännu mer sjuk.. :( och det funkar verkligen inte nu! Nationella prov, fördjupningsarbete på engelskan, min drömsalong, göra raklamblad och prov. Jag har inte råd att vara sjuk!!

Det verkar som om mamma och pappa har tagit med sig kameran, men jag lovar att bilder kommer!:)

Nu måste jag kila iväg, har en klippning och sen väntar sängen!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0