Monday you can fall apart

Nu är jag klar för att åka!
Det var väldigt länge sen jag var färdig tjugo minuter innan jag behöver åka på morgonen, brukar försova mig så jag har tio/min en kvart på mig att bli färdig, haha!

Igår såg jag att besöksantalet hade stigit rejält, fler uppdateringar och bilder verkar göra susen!:)

Idag har jag prov på hela Bkursen i hantverksteknik, lite mindre kul men det måste ju göras. Sen ska jag göra färdigt uppsättningar så Bisse kan bedömma dom :)

(Klicka för större bild)
xv

Jag kommer även bli brunett igen inom en snar framtid. Kommer verkligen sakna det röda! Men jag känner hellre att mitt hår får bli friskt igen och vila så det kan bli långt, blir jag sugen på rött sen igenom så är det ju aldrig försent :)

Ha en riktig toppendag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0