Prov

Nu sitter jag med Johanna och muppar, vi har haft rast sen tjugo över nio, sovmorgon skulle ju vara mycket skönare om man säger så då. Men provet gick väl okej ändå, om man tänker på att inte ha pluggat så mycket :)

Michael Jackson arbetet tog kol på mig, men jag är i alla fall färdig! Jag till och med drömde om Michael Jackson inatt, då har det väl gått lite för långt? haha

Nu kommer snart typ facket, förstår inte varför vi ens ska lyssna på det redan i ettan men någon ville ha inblick i det så då får väl vi andra vara snälla och lyssna :)

Sen är det uppsättningsprov, jag ska dock göra på dockhuvud. Jag tänkte göra en svinrygg :)

i
Det här är ett exempel på en svinrygg
för er som inte vet :)

Nu kommer snart facket, ciiiao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0