Ujujuj

Hello!

Äntligen har lite energi smygit sig in i min kropp och att vi är lediga imorgon gör bara saken bättre! :D

Har bra nyheter, i både matte och engelska notionella va jag sjukt nära ett vg, men så är det ju alltid, bara ett fåtal poäng som fattas, typsikt. Jag är ändå helnöjd! Skönt att slippa alla rester i matte och ett mindre stressmoment!:) Nu är allt avklarat förutom engelskaredovisningen av boken men det går nog bra :)

Idag träffade jag min efterlängtade lilla Milanplutt en stund, så himla söt. Dom skulle sjunga på dagis så jag hängde med Jacky och kollade på dom och Milan blev helt vettskrämd när han såg alla människor, stackarn! <3

Nu ska jag prata i telefon och sen sova:)

ciiao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0