Värd dag!

Hej underbaringar!

Idag känner jag mig otroligt positiv! :D För tillfället i alla fall.
Rummet är nu städat, eller ja.. det är undanplockat och sådär, dammsugning, torkning, renbäddad säng och dammning får vänta!
 Jag har även hunnit göra färdigt en inlämningsuppgift som ska vara inne på måndag egentligen, bra jobbat tycker jag själv! Jag är en sån människa som nästan alltid är ute i sista sekund, jag jobbar bäst under press!

Nu till dagens höjdpunkt!
Vi gjorde dataprov för en vecka sen i excel och fick reda på resultatet igår, jag hade 500 poäng av 500 möjliga och det innebär MVG!  Riktigt härligt, så fixar jag MVG på PowerPointprover (som inte verkar så himla svårt) så blir det ett MVG i slutbetyg :)

Ett plus till tisdagen den 11 maj är solen! Vi hade som sagt svenskaprov idag, typ gånger två:O Men vi fick sluta tidigare innan lunch och tidigare på lektionen efter så vi satt i solen och stekte, riiiiiiiiiiktigt skönt måste jag säga!

Nu ska jag väl lämna ifrån mig pappas dator till mamma och gå in till min sunkdator, hon tjatar så dant!

Måste säga att jag gillar denna bild, vad tycker ni?
Kanske en ny header?
(Klicka för större bild)
afs

Kommentarer
Postat av: emma

du är så duktig :D

2010-05-11 @ 22:17:15
URL: http://mymilkshake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0